Si en l'espai estem exposats al Sol...
- La meitat del nostre cos exposat a l'ombra perdria, per radiació, uns 500 Joules cada segon (la meitat que en la pregunta anterior).
- La meitat del nostre cos exposat al Sol rebria, per radiació solar, uns 1400 Joules cada segon.
Quant temps trigariem en morir d'hipertèrmia?